close
2006/03/28 (二) 早06:30

Today I'm lost a friend.
His leave the world.
I can't see him again.
I so wanted to tell him.
I'm sorry for him.
Because I'm not stay with him.
March, 28, 2006,This day will his time forever.
I will remember the day and never forget.
I want to say I love him, so sorry for him.
Goodbye! Sweet Panther. I love you.

「今天我失去了一個朋友」
「他離開了這個世界」
「我無法再見他一面」
「我很想跟他說」
「我對不起他」
「因為我沒有待在他的身邊」
「2006年3月28日,這天成為他永遠的日子」
「我會永遠忘不了這天」]
「我想說我愛他,對不起他」
「再見!親愛的Panther 我愛你 」
arrow
arrow
    全站熱搜

    肉包媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()